Dewislen

Customer Coordinator

Manylion swydd
Dyddiad hysbysebu: 21 Gorffennaf 2025
Cyflog: £23,755 bob blwyddyn
Oriau: Llawn Amser
Dyddiad cau: 01 Awst 2025
Lleoliad: King's Lynn, Norfolk
Gweithio o bell: Hybrid - gweithio o bell hyd at 2 ddiwrnod yr wythnos
Cwmni: NOCN
Math o swydd: Cytundeb
Cyfeirnod swydd:

Gwneud cais am y swydd hon

Crynodeb

Can you be responsible for the delivery of a professional customer service - exceeding our customer’s expectations, whether through taking ownership of customer enquiries, or through the accurate and timely processing of our products and services?

Due to continued growth, we have an exciting new opportunity for a Customer Co-ordinator to join our team in King's Lynn. Reporting to the Customer Service Team Leader and working closely with our CPCS Team, you will be responsible for supporting the delivery of NOCN Group's professional customer service.

This role will suit someone who is enthusiastic about learning and wants to get involved in all aspects of customer service to gain experience and progress their career.

Please visit our website https://www.nocn.org.uk/about/careers/nocn-group-vacancies/customer-co-ordinator/ for full Job description and Person Specification

Aelod balch o'r cynllun cyflogwyr Hyderus o ran Anabledd

Hyderus o ran Anabledd
Yn gyffredinol, bydd cyflogwr Hyderus o ran Anabledd yn cynnig cyfweliad i unrhyw ymgeisydd sy'n datgan eu bod yn anabl ac yn bodloni'r meini prawf lleiaf ar gyfer y swydd fel y diffinnir gan y cyflogwr. Mae'n bwysig nodi, mewn rhai sefyllfaoedd recriwtio fel nifer fawr o ymgeiswyr, cyfnod tymhorol ac amseroedd prysur iawn, efallai y bydd y cyflogwr am gyfyngu ar y niferoedd cyffredinol o gyfweliadau a gynigir i bobl anabl a phobl nad ydynt yn anabl. Am fwy o fanylion ewch i Hyderus o ran Anabledd.

Gwneud cais am y swydd hon