Dewislen

Operations and Technical Support Lead Officer

Manylion swydd
Dyddiad hysbysebu: 27 Tachwedd 2025
Oriau: Llawn Amser
Dyddiad cau: 27 Rhagfyr 2025
Lleoliad: Kettering
Gweithio o bell: Ar y safle yn unig
Cwmni: Everest Recruitment and Services ltd
Math o swydd: Cytundeb
Cyfeirnod swydd: Senior Interims

Gwneud cais am y swydd hon

Crynodeb

Job Summary
The Operations and Technical Support Lead Officer is responsible for managing daily IT operations, ensuring system reliability, and leading the technical support team. This role serves as the key escalation point for complex technical issues and drives initiatives to improve operational efficiency and user satisfaction.

Key Responsibilities:
Lead & Mentor,
Oversee daily IT operations,
Act as the primary escalation point,
Manage IT asset lifecycle,
Enforce

Essential Skills & Requirements:
1. Experience =5+ years in IT Operations/System Administration, with 2+ years in a supervisory/lead role.
2. Technical SkillsStrong expertise in Cloud platforms (e.g., AWS, Azure), Networking (TCP/IP, firewalls), and Server OS (Windows Server/Linux).
3. Soft SkillsExcellent leadership, communication, and problem-solving abilities.
4. PreferredKnowledge of ITIL/ITSM principles.

Aelod balch o'r cynllun cyflogwyr Hyderus o ran Anabledd

Hyderus o ran Anabledd
Yn gyffredinol, bydd cyflogwr Hyderus o ran Anabledd yn cynnig cyfweliad i unrhyw ymgeisydd sy'n datgan eu bod yn anabl ac yn bodloni'r meini prawf lleiaf ar gyfer y swydd fel y diffinnir gan y cyflogwr. Mae'n bwysig nodi, mewn rhai sefyllfaoedd recriwtio fel nifer fawr o ymgeiswyr, cyfnod tymhorol ac amseroedd prysur iawn, efallai y bydd y cyflogwr am gyfyngu ar y niferoedd cyffredinol o gyfweliadau a gynigir i bobl anabl a phobl nad ydynt yn anabl. Am fwy o fanylion ewch i Hyderus o ran Anabledd.

Gwneud cais am y swydd hon