Dewislen
Warning Mae'r hysbyseb swydd hon wedi dod i ben ac mae'r ceisiadau wedi cau.

Customer Relations Assistant (Temporary)

Manylion swydd
Dyddiad hysbysebu: 22 Ionawr 2025
Cyflog: £23,781 i £26,062 bob mis
Gwybodaeth ychwanegol am y cyflog: Pro Rata
Oriau: Rhan Amser
Dyddiad cau: 05 Chwefror 2025
Lleoliad: CF99 1SN
Gweithio o bell: Ar y safle yn unig
Cwmni: Senedd Cymru (Welsh Parliament)
Math o swydd: Dros dro
Cyfeirnod swydd: SC-044-24

Crynodeb

This posts sits within the Customer Relations Team, which ensures our audience have the best possible experience of the Senedd. The team provides a bilingual and impartial information service to the public.
The post holders will be responsible for providing a professional and efficient information service, online and in person, and provide support for those visiting to attend and view Senedd business.
Reporting to the Customer Relations Team Manager, the successful candidates will be corresponding with the public and Members of the Senedd, relating to requests for information on visiting and wayfinding, the agenda of Senedd business, events, and varied engagement opportunities arranged by the Senedd.
This role requires a good eye for detail, strong communication and customer service skills. The ability to communicate confidently with people at all levels is essential for this role. There is excellent training and support available to help you in your role.

Aelod balch o'r cynllun cyflogwyr Hyderus o ran Anabledd

Hyderus o ran Anabledd
Yn gyffredinol, bydd cyflogwr Hyderus o ran Anabledd yn cynnig cyfweliad i unrhyw ymgeisydd sy'n datgan eu bod yn anabl ac yn bodloni'r meini prawf lleiaf ar gyfer y swydd fel y diffinnir gan y cyflogwr. Mae'n bwysig nodi, mewn rhai sefyllfaoedd recriwtio fel nifer fawr o ymgeiswyr, cyfnod tymhorol ac amseroedd prysur iawn, efallai y bydd y cyflogwr am gyfyngu ar y niferoedd cyffredinol o gyfweliadau a gynigir i bobl anabl a phobl nad ydynt yn anabl. Am fwy o fanylion ewch i Hyderus o ran Anabledd.