Dewislen

Housing Customer Experience Manager

Manylion swydd
Dyddiad hysbysebu: 18 Rhagfyr 2025
Cyflog: £39,862 i £41,771 bob blwyddyn
Oriau: Llawn Amser
Dyddiad cau: 11 Ionawr 2026
Lleoliad: Wiltshire Council, Salisbury, SP2 7NP
Gweithio o bell: Hybrid - gweithio o bell hyd at 2 ddiwrnod yr wythnos
Cwmni: Wiltshire Council
Math o swydd: Parhaol
Cyfeirnod swydd: 5999

Gwneud cais am y swydd hon

Crynodeb

Housing - Empowering Housing Solutions for All in Wiltshire

We are looking for a Housing Customer Experience Manager to develop and improve the way we interact with our tenants across Wiltshire.

With over 5,300 homes and a £31m rental turnover, our Housing Management Service plays a crucial role in ensuring tenant satisfaction. This role is key to improving our customer experience, overseeing all resident interactions and finding new ways to enhance engagement. You’ll lead a dedicated Resident Engagement Team, test service performance through ‘mystery shopper’ exercises and use real feedback to drive meaningful change.

We are seeking a proactive, empathetic and solution-focused individual who will work with our teams in improving resident communications, handling resident feedback, while ensuring and promoting compliance with the Regulator of Social Housing's Consumer Standards. The job will have an impact on outcomes for the well-being of tenants and the service’s reputation.

In return, you will have the opportunity to help shape policy, influence service delivery and make a lasting difference in residents' lives.

If you have experience in social housing, a passion for customer experience and drive to make a difference, we'd love to hear from you.

Aelod balch o'r cynllun cyflogwyr Hyderus o ran Anabledd

Hyderus o ran Anabledd
Yn gyffredinol, bydd cyflogwr Hyderus o ran Anabledd yn cynnig cyfweliad i unrhyw ymgeisydd sy'n datgan eu bod yn anabl ac yn bodloni'r meini prawf lleiaf ar gyfer y swydd fel y diffinnir gan y cyflogwr. Mae'n bwysig nodi, mewn rhai sefyllfaoedd recriwtio fel nifer fawr o ymgeiswyr, cyfnod tymhorol ac amseroedd prysur iawn, efallai y bydd y cyflogwr am gyfyngu ar y niferoedd cyffredinol o gyfweliadau a gynigir i bobl anabl a phobl nad ydynt yn anabl. Am fwy o fanylion ewch i Hyderus o ran Anabledd.

Gwneud cais am y swydd hon