Dewislen

Customer Service Assistant Apprentice

Manylion swydd
Dyddiad hysbysebu: 21 Gorffennaf 2025
Cyflog: £7.55 yr awr
Oriau: Llawn Amser
Dyddiad cau: 20 Awst 2025
Lleoliad: MK17 0PD
Gweithio o bell: Ar y safle yn unig
Cwmni: Apprentice Team Ltd
Math o swydd: Prentisiaeth
Cyfeirnod swydd: VAC127

Gwneud cais am y swydd hon

Crynodeb

Your primary role will be making calls to actively create new leads with new contacts and build relationships with decision makers.

*Call through our existing customers to update them on new products
*Contact new customer after installs to ask for feedback on their experience and testimonials/referrals
*Accompany the BDMs to sales meeting to gain experience for face-to-face customer communication
*Take control of our social media accounts, creating posts and content for the business to drive engagement with our existing customers
*Answer and deal with all incoming calls to the office

Full support and training will be given to ensure you meet yours and the businesses targets.

You will be required to demonstrate an excellent level of communication and have a persuasive telephone manner. The successful applicant must have a full UK driving licence. There is a significant amount of career progression available for the successful applicant.

Aelod balch o'r cynllun cyflogwyr Hyderus o ran Anabledd

Hyderus o ran Anabledd
Yn gyffredinol, bydd cyflogwr Hyderus o ran Anabledd yn cynnig cyfweliad i unrhyw ymgeisydd sy'n datgan eu bod yn anabl ac yn bodloni'r meini prawf lleiaf ar gyfer y swydd fel y diffinnir gan y cyflogwr. Mae'n bwysig nodi, mewn rhai sefyllfaoedd recriwtio fel nifer fawr o ymgeiswyr, cyfnod tymhorol ac amseroedd prysur iawn, efallai y bydd y cyflogwr am gyfyngu ar y niferoedd cyffredinol o gyfweliadau a gynigir i bobl anabl a phobl nad ydynt yn anabl. Am fwy o fanylion ewch i Hyderus o ran Anabledd.

Gwneud cais am y swydd hon