Dewislen

Customer Contact Centre Support

Manylion swydd
Dyddiad hysbysebu: 27 Tachwedd 2025
Cyflog: £27,302 bob blwyddyn
Oriau: Llawn Amser
Dyddiad cau: 12 Rhagfyr 2025
Lleoliad: Caernarfon, Gwynedd
Gweithio o bell: Ar y safle yn unig
Cwmni: Welsh Government
Math o swydd: Parhaol
Cyfeirnod swydd: 3309

Gwneud cais am y swydd hon

Crynodeb

Are you passionate about delivering exceptional customer service and making a real difference in rural communities? The RPW Customer Contact Centre, based in the scenic town of Caernarfon, is the frontline for all incoming calls, emails, and online messages from farmers and rural stakeholders across Wales.

We’re looking for enthusiastic individuals to join our well-established team at a pivotal moment in Welsh agriculture. With the launch of the Welsh Government’s new Sustainable Farming Scheme in 2026, this is your chance to be part of a transformative journey that supports the future of farming in Wales.

As a key member of our Contact Centre, you’ll play a vital role in providing high-quality, efficient, and friendly support to RPW customers. If you thrive in a fast-paced environment, enjoy problem-solving, and want to contribute to meaningful change, we’d love to hear from you.

Aelod balch o'r cynllun cyflogwyr Hyderus o ran Anabledd

Hyderus o ran Anabledd
Yn gyffredinol, bydd cyflogwr Hyderus o ran Anabledd yn cynnig cyfweliad i unrhyw ymgeisydd sy'n datgan eu bod yn anabl ac yn bodloni'r meini prawf lleiaf ar gyfer y swydd fel y diffinnir gan y cyflogwr. Mae'n bwysig nodi, mewn rhai sefyllfaoedd recriwtio fel nifer fawr o ymgeiswyr, cyfnod tymhorol ac amseroedd prysur iawn, efallai y bydd y cyflogwr am gyfyngu ar y niferoedd cyffredinol o gyfweliadau a gynigir i bobl anabl a phobl nad ydynt yn anabl. Am fwy o fanylion ewch i Hyderus o ran Anabledd.

Gwneud cais am y swydd hon